Aktualności:


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Mistrz Gry

Strony: 1 [2]
16
Placówka Szkolna / Jadalnia
« dnia: Listopad 27, 2014, 16:00:44 »
Typowa jadalnia!


17
Placówka Szkolna / Klasa
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:58:46 »
Nowy rok.. Gdzie ja mam usiąść?


18
Placówka Szkolna / Biblioteka
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:57:27 »
Hmm.. Gdzie jest dział z książkami od fizyki?


19
Placówka Szkolna / Sala gimnastyczna
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:55:49 »
Już, już! Biegać! Cztery kółka a później koszykówka!


20
Placówka Szkolna / Korytarz szkolny
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:54:47 »
Gdzie ja jestem? Gdzie mam lekcje?!


21
Placówka Szkolna / Przed szkołą
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:53:28 »
Duży budynek szkolny. Nie dawno wyremontowany!


22
Wolne rozmowy / Gadu Gadu..
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:49:00 »
Gadasz ile wlezie!

23
Zapisy / Wypełnić!
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:39:49 »
Wszystkie informacje które trzeba wypełnić!

Imię i nazwisko:
Przezwisko: (nieobowiązkowe)
Wiek:
Data urodzenia:
Rodzina:
Pochodzenie: (kraj i miasto)
Stan cywilny:
Grupa: Heliosi/Hadesi/Samotnicy
Ranga:
Wiara: (ateista/politeista/monoteista)
Charakter:
Wygląd:
Historia:
Akademik: (tworzysz sobie pokój w akademiku i nazywasz go, np. D-11)

Statystyki:
Siła:
Szybkość:
Zręczność:
Wiedza:
Zmysły:
Żywotność:

Moc rangi:

24
Wprowadzenie / Rangi i ich objaśnienie
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:27:26 »
Rangi grup

Szef
Jest szefem danej grupy. To on daje rozkazy. Nikt nie ma prawa podważyć jego słowa.
''Szef ma zawsze rację''

Szefowa
Szefowa to partnerka szefa. Również rozdaje rozkazy, lecz ona bardziej doradza szefowi co zrobić. Zwykle szef i szefowa są razem.

Zastępca szefa
Kiedy szefa i szefowej nie ma, ktoś musi dowodzić. Oto jest zastępca!

Dowódca
Dowodzi wojownikami. Jego zdanie dużo znaczy dla szefa. Ma dużo praw.

Kapral
Zastępca dowódcy. Czasem doradzi, potrenuje wojowników..

Wojownik
Wojsko! Ci którzy lubią się bić i walczyć!

Szpieg
Potrzebujesz szpiega? Oto on! Szpieg jak to szpieg zawsze coś ważnego dla Ciebie zrobi!

Malarz
Artysta? Oto on! Namaluje to co chcesz. Co namalować? Może naszkicować? A może zwykły rysunek?

Pisarz
Kolejny artysta w załodze! Napisać historię? Opowieść? Polecić jakąś książkę?

Kucharz
Mmm! To było pyszne! Kucharz ugotuje to czego dusza zapragnie!

Lekarz
Choroba? Kaszel, katar? Nie zwlekaj tylko do lekarza śmigaj!

Zielarz
Kwiatki, paprotki i inne ziółka! Znajdziesz tylko u zielarza.

Zwykły członek grupy
Chcesz pomówić, pobawić się?

Rangi Samotników

Pomocnicy Grup
Biedak dręczony przez grupy.. Ale cóż, jak trzeba coś powiedzieć to trzeba.. Dla własnych korzyści.

Szpieg
Hej.. Psst! Chcesz się dowiedzieć czegoś na temat Heliosów, Hadesów?

Kucharz
Coś do picia? A może mała przekąska?

Lekarz
Ból gardła? Poczekaj.. Masz tabletki, tylko nie jedz ich wszystkich na raz!

Zielarz
Kwiatek dla ukochanej? A może bukiet białych lilii na jej urodziny?

Zwykły Uczeń
Książki, książki, książki.. Cały czas nauka im w głowie!

25
Wprowadzenie / Statystyki i moce
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:12:56 »
Statystyki i moce poszczególnych grup. Każdy wie, że nie można być we wszystkim "naj".

Statystyki grup
Posiadają je jedynie Ci co należą do jakiejś grupy (Heliosi/Hadesi)

Szef - 80 pkt ST + 5 pkt ST do Siły
Szefowa - 75 pkt ST + 5 pkt ST do Żywotności
Zastępca szefa - 70 pkt ST + 4 pkt ST do Żywotności
Dowódca - 70 pkt ST + 4 pkt ST do Szybkości
Kapral - 65 pkt ST + 4 pkt ST do Szybkości
Wojownik - 60 pkt ST + 3 pkt ST do Siły
Szpieg - 55 pkt ST + 3 pkt ST do Zmysłu
Malarz - 50 pkt ST + 2 pkt ST do Zmysłu
Pisarz - 50 pkt ST + 2 pkt ST do Wiedzy
Kucharz - 50 pkt ST + 2 pkt ST do Zmysłu
Lekarz - 45 pkt ST + 2 pkt ST do Wiedzy
Zielarz - 45 pkt ST + 2 pkt ST do Wiedzy
Zwykły członek grupy - 45 pkt ST + 3 pkt ST do Żywotności

Statystyki Samotników
(tylko Samotnicy)

Pomocnicy Grup - 50 pkt ST + 3 pkt ST do Wiedzy
Szpieg - 50 pkt ST + 3 pkt ST do Zmysłu
Kucharz - 45 pkt ST + 3 pkt do Zmysłu
Lekarz - 45 pkt ST + 2 pkt do Wiedzy
Zielarz - 40 pkt ST + 2 pkt do Wiedzy
Zwykły Uczeń - 45 pkt ST + 3 pkt ST do Żywotności

Siła - odpowiada za siłę wykonywanego ataku. Im więcej pkt ST tym postać jest silniejsza.
Szybkość - odpowiada za szybkość postaci. Im więcej pkt ST tym jest szybsza.
Zręczność - odpowiada za celność ataków. Im więcej pkt ST tym są celniejsze.
Wiedza - odpowiada za wiedzę. Im więcej pkt ST tym postać jest mądrzejsza i ma większy wpływ na postacie eventowe.
Zmysł - odpowiada za węch, słuch, wzrok itp. Im więcej pkt ST tym więcej postać może zobaczyć, wyczuć, usłyszeć itp.
Żywotność - odpowiada za pkt HP. Im więcej ich jest tym postać jest wytrwalsza w walce.

Moce

Każdy się w jakimś fachu czuje najlepiej. Do każdej rangi dodawana jest jedna moc, którą można używać raz na tydzień.

Heliosi/Hadesi

Szef - Ręka Thora - używając tą moc, ataki stają się trzykrotnie silniejsze (pkt ST siły x3).
Szefowa - Umysł Ateny - dzięki tej mocy, użytkownik może zobaczyć kim dokładnie jest dana osoba (wie wszystko na jej temat, to co jest zapisane w KP oraz wszystkie wspomnienia).
Zastępca szefa - Głowa Amona - dzięki temu, zastępca może przewidzieć przyszłość, lecz te wizje są niepewne.
Dowódca - Odwaga Posejdona - osoba posiadająca tą moc, HP (żywotność) staje się dwukrotnie większa (pkt ST żywotności x2).
Kapral - Nos Anubisa - dzięki tej mocy kapral może wyczuć rannego i krew innej osoby.
Wojownik - Ząb Aresa - używając tą moc, ataki stają się dwukrotnie silniejsze (pkt ST siły x2).
Szpieg - Słuch Maat - osoba może usłyszeć każdy dźwięk na danym terenie.
Malarz - Natchnienie Apolla - raz na tydzień osoba dostaje tzn. weny twórczej. Przydaje się to w rysowaniu i malowaniu.
Pisarz - Natchnienie Apolla - raz na tydzień osoba dostaje tzn. weny twórczej. Przydaje się to w pisaniu opowiadań i książek.
Kucharz - Błogosławienie Dionizosa - dzięki temu kucharz może ugotować wybitne potrawy.
Lekarz - Ręka Asklepiosa - dzięki temu, lekarz wykonuje dobrze trudne operacje, zabiegi.
Zielarz - Umysł Persefony - użytkownik dzięki tej mocy ma zwiększone szanse na wyhodowanie leczniczych roślin.
Zwykły członek grupy - Oczy Hypnosa - dzięki temu użytkownik może sprawić, że inna osoba zaśnie na okres 3 postów napisanych przez tą osobę.

Samotnicy

Pomocnicy grup - Myśli Eola - osoba może wyczuć gdzie się znajduje dana osoba.
Szpieg - Słuch Maat - osoba może usłyszeć każdy dźwięk na danym terenie.
Kucharz - Błogosławienie Dionizosa - dzięki temu kucharz może ugotować wybitne potrawy.
Lekarz - Ręka Asklepiosa - dzięki temu, lekarz wykonuje dobrze trudne operacje, zabiegi.
Zielarz - Umysł Persefony - użytkownik dzięki tej mocy ma zwiększone szanse na wyhodowanie leczniczych roślin.
Zwykły uczeń - Oczy Hypnosa - dzięki temu użytkownik może sprawić, że inna osoba zaśnie na okres 3 postów napisanych przez tą osobę.

26
Wprowadzenie / Wierzenia
« dnia: Listopad 27, 2014, 12:48:18 »
Każdy ma swoje własne bóstwa i bożków. Niektórzy są ateistami, niektórzy są politeistami a jeszcze inni monoteistami. To zależy od Ciebie w kogo będziesz wierzyć, czy w bóstwa Greckie, Egipskie.. Może w jednego Boga Jezusa Mesjasza? A może będziesz ateistą, który nie wierzy w żadne bóstwo?

27
Wprowadzenie / Zwierzęta
« dnia: Listopad 27, 2014, 12:44:08 »
Czytając regulamin dowiedziałeś się, że nie ma tutaj magicznych zwierząt z bajki. Są dozwolone jednak inne, np. psowate, kotowate, ptactwo, gady itd. Jednak o swoje zwierzę trzeba dbać! Nie można go zaniedbywać. Trzeba go karmić i go pilnować. Każdy ma pozwolenie aby posiadać jedno zwierzątko. Aby móc mieć więcej niż jedno, można wygrywać w konkursach i eventach. Zwierzęta nie mają nadprzyrodzonych mocy, lecz mogą pomagać w walce, np. pająk może ukąsić i zatruć drugą osobę na dwa-trzy posty, pies może ugryźć, kot podrapać.. Sami wiecie. Posiadanie zwierzęcia nie jest obowiązkowe, jeżeli się już chce mieć zwierzątko należy w podpisie uzupełnić:

*obrazek zwierzaka*
Imię:
Wiek:
Rasa:
Rodzina zwierząt: (psowate/kotowate/gady, itp.)

28
Wprowadzenie / Grupy
« dnia: Listopad 27, 2014, 12:36:48 »
Jeżeli przeczytałeś co nieco o fabule to już wiesz, że są trzy grupy:
- Heliosi
- Hadesi
- Samotnicy

Heliosi
Grupa ciesząca się dużą popularnością i heroizmem. Są znani z tego, że działają w grupie i pomagają słabszym. Zawsze stoją po stronie prawa i rzadko kiedy są wezwani do Dyrektora za złamanie zasad i zaczęcie bójki. Zazwyczaj są skromni i pokojowo nastawieni do innych.

Hadesi
Grupa znana jako za tą złą i przerażającą. Są znani z wielu wykroczeń w prawie i wiele razy byli wezwani do Dyrektora. Nie mają poczucia winy i chęci pomagania słabszym, czy też innym z innych grup. Działają tylko na swoją korzyść. Są wrogo nastawieni do członków Heliosów i Samotników. Uznają ich za zagrożenie.

Samotnicy
Osoby nie należące do żadnej grupy. Muszą się niesamowicie maskować w tłumie, żeby nie pokazać, że nie należą do żadnej z grup. Zwykle są to zwykli uczniowie, którzy dobrze się uczą i niekiedy kręcą coś i innymi grupami na swoją korzyść i ich.

29
Wprowadzenie / Regulamin
« dnia: Listopad 27, 2014, 12:27:22 »
1.
Zarejestrowani użytkownicy mają obowiązek stworzenia zapisu, a po jego akceptacji do czynnego udziału w fabule.

2.
Surowy zakaz blokowania postaci innego użytkownika. Jeśli nie masz czasu aby odpisywać, nie bierz udziału w fabule.

3.
Fabuła forum opiera się na tematyce luźnej, fantastycznych.

4.
Możliwy jest jeden atak w poście na jednego użytkownika oraz jeden unik; Jeżeli atakują Cię 3 osoby możesz wykonać 3 ataki.

5.
Ataki i uniki podczas walk, oraz polowania piszemy w czasie niedokonanym, przykłady:
"Odskoczył w bok, mając nadzieję na uniknięcie ataku."
"Cisnął potężną kulą ognia w jego stronę licząc na to, iż trafił."
"Rzucił się wprost do jego szyi, chcąc udusić przeciwnika."

6.
Pamiętaj, że jest to forum fabularne, tak więc wszelakie rany i uszczerbki na zdrowiu obowiązują w każdej lokacji.

7.
Dopuszcza się edycję postów fabularnych zanim pojawi się kolejny, napisany przez innego usera. Nie możesz również edytować postu, gdy zostaną odjęte/dodane zań punkty HP, przedmioty. Nie dotyczy poprawy błędów: Ortograficznych, interpunkcyjnych, logicznych itd...

8.
Odradzamy pisania "przyszedł/wyszedł", albowiem w jednym poście mają się znajdować co najmniej 3 zdania (Nie dotyczy dialogów). Miło by było zobaczyć opis odczuć postaci i/bądź opis terenu, pogody, etc.

9.
Podczas akcji złożonych (czyt. walk, polowań), w których bierze udział więcej niż 3 osoby, należy uważnie śledzić rozwój akcji. Jeżeli napiszesz wiadomość o podobnej treści, którą stworzył przed Tobą ktoś inny, musisz ją natychmiastowo zmienić, bądź poprosić moderatora/administratora o usunięcie.

10.
Dopuszczalne są w fabule lekkie formy erotyzmu, jednakże zachowaj umiar i nie twórz pornografii, gdyż nie jest to forum dla zboczeńców, a przebywające tu osoby w większości nie są pełnoletnie; Za niesmaczne i nieodpowiednie treści będą leciały bany bez ostrzeżenia; Polecamy na początku posta napisać wyraźne "+18".

11.
Surowy zakaz atakowania postaci na jej terenie. Ma to być w pewnej mierze sanktuarium, w którym przeciwnicy odpoczywają i leczą rany. Nie dotyczy to sytuacji, kiedy musisz się bronić po wtargnięciu na teren wroga.

12.
Zabrania się atakowania postaci, która dawno opuściła teren, bądź skryła się w niedostępnym miejscu. Zakazane jest również odkopywanie akcji, gdy ta już się zakończy.

13.
Należy zwracać uwagę na otrzymywane obrażenia. Podczas walki, administratorzy oceniają celność ataku oraz ilość HP jaką on zabiera.

14.
Podczas walk należy zwracać uwagę zarówno na statystyki, jak i moce, wielkość, wagę.

15.
Surowy zakaz bytowania postacią niepokonaną, tu: Bez emocjonalna, nie czująca bólu, obojętna na wszelakie obrażenia.

16.
Na forum można zabijać jedynie posiadając uprzednio pozwolenie właściciela postaci, bądź administratora. Powyższa reguła nie dotyczy kary śmierci narzuconej przez ''szefa na zdrajcę grupy''.

17.
Nie pisz za kogoś. Zakazane jest tworzenie postów w których rozpiszesz się co robi druga osoba - tylko i wyłącznie ona o tym decyduje.

18.
Nie pisz emotikon w fabule jako wskaźników nastroju, ten trzeba dokładnie opisać.

19.
Surowy zakaz przebywania w dwóch (i więcej) miejscach na raz.

20.
Nie jesteś pępkiem świata. Nie proś dniami o rozgrywkę fabularną, po prostu dołącz do już istniejącej. (Wbrew pozorom nie gryziemy)

21.
Żeby usłyszeć czyjąś rozmowę, musisz w tym miejscu już przebywać. Wszelakie posty pod koniec akcji, gdzie zamieszczona będzie informacja o zapoznaniu się z daną sytuacją będą nieważne.

22.
Wiedza użytkownika nie jest wiedzą postaci. Jeżeli nie byłeś/aś przy jakiejś akcji - nic o niej nie wiesz. Dotyczy to również imion postaci, ich specjalnych umiejętności oraz rang.

23.
Zakaz magicznego pojawiania się w miejscu akcji. Gdy na jednym z terenów walczą postacie czwórki użytkowników, Ty nie możesz rzucić wszystkiego i stwierdzić, że "idziesz na spacer", magicznie trafiając w miejsce potyczki. Jest to traktowane jako łamanie tego punktu regulaminu, oraz powyższego. (22)

24.
Przed wszelakimi krwawymi opisami masakrowania czyjegoś ciała należy dopisać wyraźne "+18".

25.
Jeżeli obserwuje Cię postać niewidzialna, nie możesz napisać, iż "masz przeczucie, że ktoś Cię obserwuje".
Jest to traktowanie jako łamanie tego punktu regulaminu oraz 22.

26.
Mocy rangi można używać raz na tydzień.

27.
Moce takie jak: hipnoza, zmniejszone obrażenia, niewidzialność (I tym podobne) mają obowiązek posiadać ograniczenie, czyli ilość postów przez które będą trwały, a po przekroczeniu limitu wygasną. Administracja ma pozwolenie do niezaakceptowania KP, jeśli moce będą przedobrzone.

28.
Obowiązkiem każdego z nas jest wykonywanie wybranego fachu. Nauczyciel powinien uczyć, zielarz tworzyć maści i mikstury, pisarz pisać, i tak dalej.

29.
Zakazane są trwałe rany fizyczne. Nie można wydłubywać oczu, wyrywać uszu, rąk, itd. Dozwolone jest to jedynie za zgodą właściciela postaci.

30.
Postacie mogą mieć towarzyszy, czyli zwierzęta, które będą nam towarzyszyć w fabule. Nie mogą one być większe od kotowatego i psowatego. Dopuszczalne są istoty takie jak: ptactwo, gryzonie, jaszczurki, węże etc. Nie mogą to być wymyślone stwory takie jak: smoki, gryfy, feniksy, mantykory, duchy etc. Nie mogą oni nam pomagać w walkach, polowaniach itp. Każdy może mieć tylko jedno zwierze.

30
Wprowadzenie / Fabuła
« dnia: Listopad 27, 2014, 12:19:02 »
Witaj młoda duszyczko!

Postanowiłeś wreszcie się odważyć poczytać o historii szkółki prawda? Ha! Wiedziałem! Poczytać sobie na ten temat możesz w bibliotece, lecz jeżeli szukasz tutaj czego innego..? Co się dzieje? Tak, dobre pytanie młody przybyszu! Mamy XXI wiek! A dokładnie 2014 rok! Tyle Ci nie wystarcza? Cóż.. Co by tu jeszcze powiedzieć..? Znajdujesz się w szkole Gartossa! Szkoła to nudne miejsce powiadasz? Mylisz się! Może i Twoim zdaniem nudna, ale nasza szkoła dzieli się na dwie grupy. Heliosów i Hadesów. Pewnie kojarzysz te nazwy, prawda? Oczywiście! Helios to Grecki bóg Słońca, a Hades jest Panem Podziemi. Ale skąd te określenia? Heliosi są tą dobrą stroną, lecz nie ma światła bez cienia! Hadesi są tymi złymi. Dbają tylko o swoje dobra i zrobią wszystko by zrobić na złość Heliosom. Myślisz, że to zły pomysł trzymać ich razem, prawda? Mylisz się! To dla nich dobre wyzwanie! Obie grupy mają swych szefów, podwładnych i innych. Ciężko jest kierować dużą grupą, a szczególnie wtedy kiedy szefostwo składa się z kobiety i mężczyzny.. Zwykle są nimi uzdolnieni uczniowie i uczennice, ale muszę Cię ostrzec. Nie tylko w tej szkole są dwie grupy. Są również samotnicy, którzy są narażeni na przypadkowe wplątanie się w walkę między tymi dwoma. Po której staniesz stronie? Heliosów? Hadesów? A może Samotników?

Strony: 1 [2]

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
valiance opravsko sawanna siedemwatah oceana